24.2.06

Velkomst forår 2006

Vi har på nuværende tidspunkt afsluttet et grenvalgsforløb i Dansk - multimedie, hvor studerende blandt andet har arbejdet med egne blogs i undervisningsperioden. Det har været lærerigt både for underviserene og for studerende (håber jeg!).

Nu starter et nyt grenvalgshold i faget, så dette indlæg er tilegnet de studerende, der skal i gang med de mange spændende aktiviteter, vi har planlagt. Vi har draget en del erfaringer i det første undervisningsforløb, som vi vil forsøge at inddrage i den kommende periode. Vi glæder os meget til at se alle ved det første seminar og til at komme i gang med de nye aktiviteter, vi har planlagt.

4 kommentarer:

Lykke Juhler sagde ...

Det har skam været meget lærerigt for alle os på det foregående grenhold. OG meget spændende. God fornøjelse til alle Jer nye, I har noget at glæde Jer til.

mrskarin913 sagde ...

Hej

Jeg kan virkeligt tilslutte mig, det Lykke lige har skrevet.Det er for mig blevet en daglig glæde, alt det jeg har lært i den foregangne periode.

Kære "nye" i ønskes alle god fornøjelse med faget, og husk lige meget hvilket stadie, man starter på, så er der i dette fag gode muligheder, for at man kan flytte sig.

God arbejdslyst.

Anonym sagde ...

Hej Helen

Jeg har slet ikke været inde på din blog og hilse, så jeg kommer altså lige med en hilsen, og et wow. Det er sørme en pæn blog du har.
V.h
Gurvinder

Helen sagde ...

Hej alle

Tak for de positive tilbagemeldinger !

MVH
Helen