14.3.06

Smykker

Smykker af naturmateriale
Across the rim
Across the rim,
originally uploaded by Unhindered by Talent.

I går "faldt" jeg over en bog (på udsalg :)), der handler om at fremstille smykker af strandsten....det mindede mig om, at det faktisk er en af mine "gamle" interesser.

Jeg gik derfor "på jagt" efter ideer til smykkefremstilling/natursmykker, måske der engang bliver tid til at genoptage denne hobby.....

Hvis I finder flere spændende link til smykker/smykkefremstilling, er I meget velkomne til at lægge adressen i kommentaren til dette indlæg.

Link til smykker/smykkefremstilling
Anette Ib, salg af egne smykker samt tilbehør til smykkefremstilling.
Etniske smykker - smykker fra hele verden.
Viking - samt celtiske smykker

View slideshow
Slideshow med fotos af smykker fundet i Flickr, alle fotos har en Creative Commons licens, hvilket er grunden til, at jeg har kunnet tillade mig at bruge fotos taget af andre.

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Helen.
Du spørger mig på hvilket et sprog jeg ser de indsike film. Jeg ser filmene på hindi, fordi jeg forstå hindi udmærket :-)

V.h

Gurvinder

Helen sagde ...

Hej Gurvinder

- jeg tænkte det nok :)))

MVH
Helen

PS: Gurvinder er interesseret i Indiske film, det kan I læse om på Gurvinders blog: http://nethaderslev.blogspot.com/

mrskarin913 sagde ...

Hej Helen.

Jeg synes det er et spændende emne du her tager op.
Der er mange som finder det spændende at fremstille noget med hænderne, og så er det et godt suplement til computeren. Vi har jo alle brug for at fordybe os i noget afstressende, og det kan smykkefremstilling jo eventuelt bruges til.

Det er en fin Ticker factory, du har fået lavet dig.

Tænk dig Helen, da jeg fandt dem(Ticker Factory rundt på nogle strikke blogs) i efteråret, ville jeg ikke tage dem med på min multimedie blog, for at jeg troede, at i som undervisere ville finde det for plat.*lol*

MVH Karin.

Helen sagde ...

Hej Karin

Tickerfactory....for plat *S*
Det ser da sødt ud, ik'? Jeg tror også, at den slags sjove påfund er lige noget for børn.

MVH
Helen

mrskarin913 sagde ...

Hej Helen.
Jeg skal også have ideen ind på Do-it. For det er lige oplagt i det forum.
MVH Karin.

Helen sagde ...

Hej Karin

Ja, det mener jeg også er en god ide....

MVH
Helen

Perle-Reden.dk sagde ...

Hej Helen,
jeg så lige dit indlæg og kan da ikke lade være med at skrive linket til min hjemmeside www.sortesussi.com.
Hos SorteSussi sælger jeg unikke perler og halvædelsten som ellers er svære at finde på det danske marked.

Jeg håber at "se" dig i min webshop!

Med mange hilsner
Line A. K. Kirk

Anonym sagde ...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!

Mikkel sagde ...

Hej Helen

Jeg tilbyder luksus-smykkedele til dig der gerne vil designe og samle dit smykke selv. Se: www.smykkedele.com
Jeg har lækre stenperler og ferskvandsperler samt sterling sølv-dele

med venlig hilsen

Mikkel