11.10.05

Kastanier


Karins fotos, leg med kastanier, viderebearbejdet i Paint.Net - med effekten Oil Painting. Billedet er desuden beskåret, således at der bliver lagt vægt på detaljerne i fotoet.

Jeg har leget lidt med nogle af jeres fotos for at give et lille indblik i, hvad man kan bruge et fotobehandlingsprogram til. Det kan nemlig meget mere end "bare" beskære fotos, jeg vil nærmest kalde den slags programmer for "malerens værksted", men der er en masse nye værktøjer, som I nok ikke har prøvet at bruge før. Det gode ved værktøjerne er dog, at de ligner hinanden meget fra program til program. Den viden man oparbejder et sted bæres således videre til det næste program, man går i gang med.

Jeg synes, det er smadder kedeligt at sidde og læse manualer - håbet er derfor, at I i stedet kan finde inspiration ved at se billeder af "muligheder" med de to programmer, - i første omgang har jeg "bare" lagt effekter på fotoerne og sat dem sammen på nye måder *S*

1 kommentar:

mrskarin913 sagde ...

Hej Helen.
Dejligt at se hvad du kan få ud af mine billeder, det er fantastisk, jeg vil prøve at gøre dig kunsten efter.
MVH Karin.